Reklamní obrazovky
Oslovte 750 000 pozorných diváků měsíčně. Nespustí z vás oči.
Spravujeme vysílání na více jak 400 obrazovkách v čekárnách v nemocnicích v České republice. Čekající bavíme, informujeme a zároveň vzděláváme díky unikátní skladbě pořadů. Čtěte dál a zjistěte, jak můžeme prostřednictvím tohoto média pomoci vašemu podnikání.
Pozornost
Běžně nepředstavitelná situace, že pro svou reklamu získáte maximální pozornost diváka, je u nás skutečností. Díky klidnému prostředí čekárny se divák totiž plně soustředí na nabízený obsah. Neruší jej pracovní hovory nebo kolegové. Neodbíhá k plotně ani k plačícím dětem. Obrazovky umisťujeme tak, že vaši reklamu vidí každý čekající.
Velkou pozornost diváka ještě zvyšuje propojení televize s vyvolávacím systémem – na televizi se zobrazují postupně vyvolávaná čísla.
Zacílenost
Potřebujete zaujmout nastávající maminku nebo paní v důchodovém věku? Nabízíte vybavení dětem do školy či auta pro muže středního věku? Neplaťte za reklamu tam, kde si jí vaše cílová skupina nevšimne. Společně vybereme ideální místa, kde oslovíte právě své budoucí zákazníky. Vysílací místa řídíme technologií vzdálené správy, díky které volíme pro každé místo unikátní programovou nabídku.
Dáme vám reporty o vaší kampani
Velkou pozornost diváka zvyšuje propojení televize s vyvolávacím systémem. Na televizi se zobrazují postupně vyvolávaná čísla pacientů k lékaři. Čekajíci se tak skutečně na médium intenzivně soustředí včetně obsahu a reklamy.
Flexibilita financování
Máte konkrétní částku na propagaci, kterou nechcete překročit? Nebo naopak nabízíte sezónní zboží, které byste nechali rádi intenzivně propagovat po určité období? Žádný problém. Vyjdeme vám vstříc s rozpočtem, jak potřebujete. Řekněte si. Navíc dodáme i reporty sledovanosti, takže přesně víte, za co peníze vydáváte.
Pozitivní vnímání
Většina čekajících svůj čas v čekárně nebo na úřadě nevyplňuje žádnou aktivitou. Vysílání na obrazovkách THEMEDIA proto čekající rozhodně vítají. Zejména oceňují, že místo rozhlížení se po ostatních mohou sledovat atraktivní pořady v televizi. Zařaďte se mezi ně.
Požádat o zaslání seznamu obrazovek v konkrétních lokalitách, kde je možné oslovit až 750 000 pozorných diváků měsíčně.